To takie proste!
Miejskie Przedszkole nr 4 w Bochni
Strona głowna  /  Język angielski
Język angielski

Czerwiec

z

językiem angielskim

 

GRUPY: 1,2,3.

  • Rozmawiamy o uczuciach i emocjach: happy, sad.
  • Mój dom: kitchen, bathroom.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

,,If You're Happy” 

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

,,How are you? “https://www.youtube.com/watch?v=fMR8Hr9Xby4

 

,,My House” 

https://www.youtube.com/watch?v=DVZvC9e5oYw

 

,,Kids vocabulary - House - Parts of the House” 

https://www.youtube.com/watch?v=R9intHqlzhc

 

,,One Little Finger”

https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

 

Czerwiec  z językiem angielskim grupy starsze

 

Grupy 4,5,6

  • zawody (firefighter, chef, doctor, postman, mechanic, builder, police officer)
  • What do you want to be in the future? – Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
  • wakacje (summer, ice cream, sunglasses, water, beach)
  • całoroczne powtórzenie wiadomości – gry i zabawy utrwalające

 

Maj

z

językiem angielskim

GRUPY: 1,2,3.

  • Przeciwstawne słowa: big/small, tall/short, week/ strong.
  • Lubię owoce: apple, pear, lemon, plum, banana.
  • Lubię warzywa: carrot, tomato, cucumber,potato.
  • Dzień Mamy i Taty.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

,,Kids vocabulary - Opposite Words”

https://www.youtube.com/watch?v=LF3crlV28xA

,,Owoce po angielsku dla dzieci”

https://www.youtube.com/watch?v=qxFMrSJNhHo

,,Fruit Song for Kids”

https://www.youtube.com/watch?v=mfReSbQ7jzE

"Vegetable Song"

https://www.youtube.com/watch?v=M6FFFUeMF18

,,Happy Mother's Day”

https://www.youtube.com/watch?v=Yu5xZGIT6ks

,,Fathers Day Songs for Kids”

https://www.youtube.com/watch?v=eU90QTS41Hs

 

Maj z językiem angielskim

 

Grupy 4,5,6

  • pomieszczenia w domu (kitchen, bathroom, living room, bedroom, garage)
  • meble (sofa, chair, table, door, cupboard, bed, bookcase)
  • wyposażenie (lamp, towel, cup, plate, spoon, mirror, tap)
  • przyimki miejsca (in, on, under)
  •  
  • Where is the dog? – Gdzie jest pies?
  • It’s in the kitchen/ on the chair/ under the table. – On jest w kuchni/ na krześle/ pod stołem.

 

Kwiecień

z

językiem angielskim

GRUPY: 1,2,3.

  • Zwierzęta domowe: dog, cat, cow, horse.
  • Poznajemy dzikie zwierzęta: lion, tiger, elephant.
  • Wielkanoc: Easter, bunny, basket, eggs.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

,,Pets in English” https://www.youtube.com/watch?v=vFjgtqVrYn8

 

,,Wild animals name and sound”

https://www.youtube.com/watch?v=BDYUV7tx_pM

 

,,Easter Sight Words”

https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE

 

,,Best Animal Sounds Song” https://www.youtube.com/watch?v=y5pSL83c1ck

 

,,Animal Sounds”

 https://www.youtube.com/watch?v=9DudksqYoWw

Kwiecień z językiem angielskim

Grupy 4, 5, 6

  • owoce (banana, apple, orange, cherry, strawberry, pear)à Peppa Pig Fruit Day https://bit.ly/2urdZVl
  • warzywa (carrot, tomato, potato, cucumber, onion)
  • napoje i słodycze (milk, water, cake, ice cream, lolipop)
  • Wielkanoc (Easter, bunny, basket, eggs, lamb, chick)
  •  
  • Do you like bananas? – Czy lubisz banany?
  •  
  • I’m hungry/ thirsty. – Jestem głodny/ spragniony.
  • Yummy!/ Yuk! – Pyszne!/ Okropne!

Marzec

z

językiem angielskim

 

GRUPY: 1,2,3.

  • Dni tygodnia: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.
  • Umiem skakać: jump, run, fly, climb.
  • Mój dzień: get up, brush my teeth, get dresssed.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

,,Days of the Week Song 2”

https://www.youtube.com/watch?v=mmKFEqw-MkE

 

,,Dni tygodnia” https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

 

,,I can - Can you?” https://www.youtube.com/watch?v=3vqODo_6hrs

 

,,Yes, I Can!” https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

 

,,My Day - Daily Routine” https://www.youtube.com/watch?v=qD1pnquN_DM

Grupy 4, 5, 6

  • dzikie zwierzęta (rhino, zebra, lion, tiger, elephant, hippo, kangaroo, crocodile)
  • zwierzęta morskie (shark, octopus, seal, dolphin)
  • czynności (swim, fly, jump, clap, stomp)
  • wiosna (spring, flowers, butterfly, caterpillar, ladybird)
  •  
  • Can you swim? – Czy umiesz pływać?
  • Yes, I can./ No, I can’t. – Tak./ Nie.

Luty

z

językiem angielskim

 

GRUPY: 1,2,3.

  • Pory roku: spring, summer,autumn/fall, winter.
  • Ubrania: hat, coat, scarf, dress, t-shirt.
  • Co ubieramy w zimie/ lecie?.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

,,Four seasons” https://www.youtube.com/watch?v=E66bQWHDAs0

 

,,If You Know All the Seasons” 

https://www.youtube.com/watch?v=_BkkzF9z4-g

 

,,Clothes and Seasons”

https://www.youtube.com/watch?v=s8bEZDmjoLY

 

,,Clothes and Seasons Quiz”

https://www.youtube.com/watch?v=y1l6vgl0A5A

 

,,Put On Your Shoes | Clothing Song for Kids”

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

Grupy 4, 5, 6

  • walentynki (heart, cupid, love, rose, flowers, ring, teddy bear)
  • zwierzęta domowe ( pet, dog, cat, hamster, mouse, fish, bird, turtle)
  • zwierzęta gospodarskie (farm animals, horse, duck, cow, pig, hen, goat)
  •  
  • Is it a dog? – Czy to jest pies?
  • Yes, it is./ No, it isn’t. – Tak./ Nie.

 

Styczeń

z

językiem angielskim

 

Grupy: 1,2,3.

  • Jaka jest pogoda?: sunny, rainy, cloudy, snowy.
  • Ferie zimowe.
  • Utrwalenie materiału.

 

PIOSENKI:

„Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

„Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

„Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

„HH2U6 Pogoda - słownictwo” https://youtu.be/IHhcs_To35M

„How's The Weather? | Super Simple Songs”     ttps://youtu.be/rD6FRDd9Hew

„How's the Weather? - Simple Skits” https://youtu.be/O2NwvUB41rA

Weather song - How's the weather https://youtu.be/-bBqBV0bcA4

                              

Grupy 4,5,6

  • pogoda (sunny, hot, cold, snowy, windy, cloudy, rainy, umbrella, rainbow)
  • dni tygodnia (Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday)
  • pory roku (spring, aummer, autumn, winter)
  • ubrania (hat, skirt, dress,shirt, pants, jacket, coat, socks, shoes, boots, shorts, T-shirt)
  •  
  • How’s the weather? – Jaka jest pogoda?
  • It’s sunny/ cloudy… - Jest słonecznie/ pochmurno…
  • What are you wearing? – Co masz dziś na sobie?
  • I’m wearing a blue T-shirt. – Mam ubrany niebieski podkoszulek.

 

Grudzień 

z

językiem angielskim

 

Grupy: 1,2,3.

  • Zabawki: doll, teddy bear, car.
  • Święty Mikołaj: Santa Claus, elf, reindeer.
  • Nadchodzą święta: Christmas tree, bauble, Christmas lights, star.
  • Utrwalenie materiału.

PIOSENKI:

 „Hello Song | Hello How Are You” https://youtu.be/Kci9QYQAbWA

     „Stand Up, Sit Down” https://youtu.be/WsiRSWthV1k

     „Bye Bye Song…”https://youtu.be/JEBeI3AludY

„New Year's Story”https://youtu.be/fqm5lp14ilI

„Hello Reindeer, Goodbye Snowman”https://youtu.be/R4DKOMY68q0

„Santa, Where Are You?”https://youtu.be/CXaOaz3a8Cg

 

Grupy: 4, 5, 6

  • ciało (body, head, shoulders, chin, feet, knees, arms, legs, nose, mouth, eyes, ears)
  • Boże Narodzenie (Chritmas, Santa Claus, Christmas balls, sleigh, reindeer, angel, candle, star, Christamas tree, lights, present)
  •  
  • Touch your ears/ nose. – Dotknij uszu/ nosa.

LISTOPAD

Grupy 1, 2, 3

  • rodzina : mummy, daddy, brother, sister, baby, grandma, grandpa
  • ciało: head, nose, arm, leg, knee, foot, eyes, ears
  •  

Grupy 4, 5, 6

  • rodzina: parents, grandparents, son, daughter
  • ciało: shoulders, hands, chin, ears, mouth, back
  • anglojęzyczna literatura dziecięca: „Brown Bear, Brown Bear, What Do You See?” https://bit.ly/2Sl1YdY
  •  

 

 

PAŹDZIERNIK Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Grupa 1

  • liczby 1- 5 (one, two, three, four, five)

  • piosenki:

Grupy 2, 3

  • liczby 1-10 (one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten)

  • piosenki:

  • How many fingers have you got? – Ile masz palców?

Grupa 4

  • jesień (leaves, blanket, pumpkin, acorn, trees, tea, pumpkin pie, lantern, coat, scarf, umbrella)

  • liczby 1- 20

  • Halloween (spider, bat, witch, black cat, haunted house, ghost, owl)

  • piosenki:

 

Grupy 5,6

  • jesień (leaves, blanket, pumpkin, acorn, trees, tea, pumpkin pie, lantern, coat, scarf, umbrella)

  • rodzina (mummy, daddy, parents, grandparents, grandma, grandpa, brother, sister, son, daughter)

  • Halloween (spider, bat, witch, black cat, haunted house, ghost, owl)

  • piosenki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wrzesień z językiem angielskim

 

 

Grupy: 1, 2, 3

  • kolory: red, green, orange, purple, yellow, pink, brown, blue, white, brown, black
  •  
  • What’s your name? – Jak masz na imię?
  • I’m Kuba. – Jestem Kuba.

 

 

 

 

 

Grupa 4

  • kolory: red, green, orange, purple, yellow, pink, brown, blue, white, brown, black
  • przybory szkolne: rubber, schoolbag, pen, pencil, sharpener, ruler
  • środki transportu: car, taxi, boat, plane, bike, firetruck, police car
  •  
  • What is your favourite colour? – Jaki jest twój ulubiony kolor?
  • What’s in your schoolbag? – Co jest w twoim plecaku?

 

Grupy: 5, 6

  • kolory: red, green, orange, purple, yellow, pink, brown, blue, white, brown, black
  • liczby 1-20
  • kształty: square, rectangle, triangle, circle, heart, star
  •  
  • Nice to meet you. – Miło cię poznać.
  • What’s your favourite colour? – Jaki jest twój ulubiony kolor?
  • Is it square? – Czy to kwadrat?
  • Yes, it is. / No, it isn’t.
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ostatnia aktualizacja: 2019-06-05